Vztah mezi styly učení studentů anglického jazyka a studijními výsledky

Autoři

NOVÁKOVÁ Ladislava

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum výuky cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova learning styles; learning outcomes; adult education; EFL (English as a foreign language); foreign language didactics
Popis Příspěvek představuje postup řešení jednoho z hlavních cílů výzkumu v oblasti stylů učení studentů, posluchačů anglického jazyka v terciární sféře vzdělávání. Tento cíl sleduje vztah mezi styly učení a studijními výsledky a má přímou vazbu na hypotézu H2: Mezi preferovanými styly učení jsou u studentů s horšími a lepšími studijními výsledky statisticky významné rozdíly.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.