Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Projekt KURIKULUM G. Sborník příspěvků z Národní konference. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | comprehensive secondary schools; curricular reforms; acceptance; teachers's beliefs about curriculum |
Popis | Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol. |