Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů

Autoři

NAJVAR Petr SLAVÍK Jan JANÍK Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Projekt KURIKULUM G. Sborník příspěvků z Národní konference.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova comprehensive secondary schools; curricular reforms; acceptance; teachers's beliefs about curriculum
Popis Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.