Qualitative Verbesserung der Inhalte und Methoden des fremdsprachlichen Literaturunterrichts
Název česky | Zkvalitnění obsahů a metod cizojazyčné výuky literatury |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Didaktik des Deutschen als Fremdsprache im veränderten sprachenpolitischen Kontext nach der Bologna-Reform |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | literature in university curriculum; German literature; e-learning tools; international literature course |
Popis | Článek se zabývá interdisciplinárním charakterem výuky literatury na VŠ a formami zprostředkování poznatků z interdisciplinární oblasti. Navrhovaný model výuky literatury vychází z výzkumu současných forem práce při zprostředkování znalostí cizojazyčné literatury. Dále je pojednáno o e-learningovém kurzu jako doprovodném výukovém prvku a v poslední části příspěvku je zmíněna praxe pořádání mezinárodního literárního semináře. |