Intervence do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

Autoři

STADLEROVÁ Hana

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata-ideje-realizace
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova professional training of a teachers; Art education; students conception of Art; intervention; experience; adventure
Popis Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu studentova pojetí výuky výtvarné výchovy a konkrétné příklady intervencí, které směřují k proměně vztahu studentů k výtvarné výchově. Ovlivňují nejen obsah výtvarných disciplín, ale také se zabývají formou, jak výuka probíhá. Nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou zasáhnout i jejich pojetí výuky výtvarné výchovy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.