Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)

Autoři

BALÁTOVÁ Kristýna

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Specific Learning Disabilities (SLD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); diagnostics; diagnostic methods; case history; interview; observation; rating scales; standardized tests; inclusion;
Popis Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich diagnostikou. Tedy konkrétně tím, jak se diagnostikují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení ve Spojených státech amerických. (Článek slouží jako teoretická část autorčina výzkumu.) Plný text uveden na CD.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.