Děti s lehkým mentálním postižením a didaktické hry v matematice
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | leight mental affliction etiology of afflictions legislative rule of educationof pupils with light mental afflitions; didactic game mathematics |
Popis | První část je věnována charakteristice osob s mentálním postižením, především osob s LMP a dále etiologii postižení. Je popsáno legislativní ošetření vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a RVP ZV LMP. Je zmíněna teorie hry a jsou prezentovány 3 konkrétní hry pro děti od 1. do 3. Třídy základní školy.U každé z nich je uveden didaktický cíl, sledované kompetence, potřebné pomůcky a popis.Předložená práce vznikla jako výsledek výzkumu matematických prvků na žáky. |
Související projekty: |