Dítě v těžké životní situaci a jeho odborná opora v českých školách

Autoři

ČECH Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Deti v ťažkých životných situáciách
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Global educational program for elementary schools, core competencies, socially disadvantaged child, social disadvantage, school, social school environment, special needs assitance, social educationalist
Popis Příspěvek se zabývá možnostmi pomoci dětem v těžké životní situaci a se specifickými vzdělávacími potřebami s ohledem na transformaci českého základního školství a zavádění Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Zabývá se rovněž možnostmi uplatnění sociálních pedagogů na školách v návaznosti na realizaci projektu, ověřujícího možnosti jeho zapojení v prostředí základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.