Hands-on experimental activities in inquiry-based science education
Název česky | Hands-on experimenální aktivity v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.hsci.info/Proceedings_HSCI2011_lowres.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | hands-on experiments; inquiry-based science education |
Popis | Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v IBSE: badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání. Hands-on aktivity hrají zásadní roli ve všech čtyřech úrovních IBSE. Princip IBSE je prezentován na konkrétním příkladu hands-on aktivity v rámci evropského výzkumného projektu PROFILES. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je role hands-on experimentů v přírodovědném vzdělávání. |
Související projekty: |