Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní

Autoři

HAVEL Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Evaluation; diagnostics; teaching of elementary reading and writing; evaluation criteria
Přiložené soubory
Popis Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.