Otázky školního hodnocení v přípravném vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | pupil; student; evaluations; self-evaluation; developing self-evaluation |
Přiložené soubory | |
Popis | Hodnocení žáků je výrazem profesní kompetence učitelů, a proto se stává důležitým tématem v přípravném učitelském vzdělávání. Na příkladech pedagogické přípravy autorky uvádějí příležitosti k rozvoji pedagogického myšlení a dovedností pro posuzování vzdělávacích výsledků žáka. Opírají se o výsledky dotazníkového šetření zkoumajícího hodnocení žáků v praxi a sledují možnosti změn v profesní přípravě učitelů v oblasti hodnocení žáků. |