Special Needs Intervention and Drama Education in Research

Název česky Speciálně-pedagogické intervence s využitím dramatické výchovy ve výzkumu
Autoři

PAVLOVSKÁ Marie VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/0201/papers/A_pavlovska.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova At-risk children; institutional care; drama education; protective factors; supportive factors; risk factors; support; guidance; intervention; competencies; reflection
Přiložené soubory
Popis Syndrom zavrženého dítěte a ohrožující procesy sociálního neformálního učení jsou základními jevy, které podmiňují speciální vzdělávací potřeby dětí vyrůstajících v dětských domovech. V inkluzivním kontextu speciální pedagogiky je speciálněpedagogická intervence této skupiny dětí vedena perspektivou kvality jejich života v dospělosti a zaměřena na posilování jejich sociálních kompetencí. V tomto článku budeme na příkladu výstupu z dlouhodobého výzkumu prezentovat aplikaci a efektivitu intervence s využitím forem dramatické výchovy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.