Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
Název česky | Implementování Inquiry-based Science Education do přípravy přírodovědných učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.iconte.org/ |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | inquiry-based science education; experiments; motivation; science teachers' training |
Přiložené soubory | |
Popis | IBSE je pokládáno za základní inovaci přírodovědného vzdělávání. IBSE a aplikace experimentů musí být implementovány do pregraduální a zejména do postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Prezentujeme první výsledky výzkumu implementace IBSE do pregraduální a zejména postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum probíhá v rámci evropského projektu “Profesní reflexně-orientované zaměření na badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání” (PROFILES, 7FP). Použitá výzkumná metoda je design-based research. |
Související projekty: |