Informace o projektu
Inovace předmětu Souvislá pedagogická praxe
- Kód projektu
- FRVS/235/2013
- Období řešení
- 1/2013 - 12/2013
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Fond rozvoje vysokých škol
- G - Tvůrčí činnost studentů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- PhDr. Hana Filová, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
- Klíčová slova
- souvislá pedagogická praxe, inovace předmětu, nový sylabus, metodické materiály, rozvoj profesních kompetencí studentů
Předkládaný projekt má podpořit inovaci předmětu Souvislá pedagogická praxe pro studenty 4. ročníku magisterského
studia oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Pro tento předmět je třeba vytvořit inovovaný sylabus, PowerPointové prezentace a soubor metodických materiálů, vycházející z aktuální odborné literatury a určené pro výuku v inovovaném předmětu
propojujícím teorii a praxi v praktické přípravě.Přípravu inovovaného předmětu pro studenty magisterského programu oboru
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ zdůvodňujeme potřebou zkvalitnit pedagogickou praxi, aby podporovala rozvoj profesních
kompetencí, zejména projektovacích, realizačních a evaluačních. Dále usilujeme o zefektivnění náslechové praxe. Cílem
projektu je tedy připravit sylabus inovovaného předmětu pro studenty magisterského studia oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ,
dále PowerPointové prezentace a metodické materiály určené pro výuku v inovovaném předmětu zaměřené na získání a prohloubení dovedností v práci s kurikulem. Výstupy projektu mohou být nabídnuty jiným katedrám a ostatním
pedagogickým fakultám jako inspirace pro rozvoj profesních kompetencí studentů.