Informace o projektu
Podpora výzkumné činnosti studentů v oblasti fyziologie a imunologie živočichů v roce 2013.

Informace

Projekt nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Přírodovědeckou fakultu. Oficiální stránka projektu je na webu muni.cz.
Kód projektu
MUNI/A/0793/2012
Období řešení
1/2013 - 12/2013
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Přírodovědecká fakulta

Cílem projektu je podpořit stávající vzestupný výzkumný potenciál doložitelný jak množstvím kvantitativních, tak kvalitativních ukazatelů vědecké výkonnosti studentů (počet a IF publikací) v rámci specifického výzkumu, vývoje a inovací na Oddělení fyziologie a imunologie živočichů Ústavu experimentální biologie (ÚEB) PřF MU v Brně v oblasti akreditovaných studijních programů magisterského studia Speciální biologie a doktorandského studia Fyziologie živočichů. Problematika bude řešena v rámci oblastí:
1) Fyziologie buněčných signalizací a 2) Imunologie obratlovců a bezobratlých. Hlavními odbornými cíli jsou i) poznání fyziologické úlohy vybraných regulátorů cytokinetiky a změn, které nastávají v procesu karcinogeneze a embryogeneze ii) objasnění vybraných mechanismů imunity. Kromě obecného poznání mechanismů působení zkoumaných látek a faktorů budou výsledky výzkumu potenciálně využitelné v oblasti prevence, diagnostiky a hledání nových terapeutických postupů u zánětlivých, nádorových a dalších závažných onemocnění. Projekt bude rozvíjet podmínky pro to, aby mohla být dále zvyšována odborná připravenost absolventů pro výzkumnou práci v rámci mezinárodně spolupracujících týmů. Projekt dále specifikuje podmínky pro to, aby bylo úspěšně zakončováno studium současných diplomantů a doktorandů a současně byly zabezpečeny předpoklady pro přijetí nových doktorandů a zajištěn jejich kvalitní rozvoj ve všech hlavních výukových směrech vymezených programovými specializacemi.

Publikace

Počet publikací: 1


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.