Informace o projektu
Evaluation Strategies for Improving School Leaders’ Training Programmes – A European Perspective (ESIST)

Informace

Projekt nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka projektu je na webu muni.cz.
Kód projektu
106172-CP-1-2002-1-SI-COMENIUS
Období řešení
10/2002 - 9/2005
Investor / Programový rámec / typ projektu
Evropská unie
Fakulta / Pracoviště MU
Filozofická fakulta

Obecným cílem projektu je rozvoj strategií, metod a materiálů, které poslouží k hodnocení a zvýšení kvality kurzů a vzdělávacích programů pro pracovníky škol, a jejich uspořádání do podoby příručky. Konkrétnější cíle jsou následující: vypracování srovnávací studie stávajících vzdělávacích programů pro vedoucí pracovníky škol; rozvoj evaluačních nástrojů k programům pro vedoucí pracovníky škol; pilotní ověření evaluačních nástrojů ve specifických prostředích jednotlivých zemí; srovnání výsledků a zkušeností souvisejících s evaluačním procesem; publikace příručky o strategiích, metodách a materiálech pro evaluaci; návrhy na zkvalitnění vzdělávacích programů pro vedoucí pracovníky škol; šíření výsledků a konečných produktů; posílení evropské spolupráce v oblasti vzdělávaní vedoucích pracovníků škol.

Hlavními cílovými skupinami jsou poskytovatelé vzdělávacích programů pro vedoucí pracovníky škol, ale i tvůrci školské politiky v partnerských zemích i mimo ně. Projekt bude uskutečňován formou těchto činností: srovnávací studie; výzkum (tvorba a pilotní ověření evaluačních nástrojů); evaluace (jak programů, tak projektových aktivit); výměna zkušeností; uspořádání příručky a národních a mezinárodních zpráv; návrhy na zkvalitnění vzdělávacích programů pro vedoucí pracovníky škol.

Srovnávací studie bude zveřejněna na internetu. Strategie, nástroje a metody hodnocení a případová studie evaluace budou zveřejněny v příručce. Výsledky a doporučení budou zveřejněny formou národních a mezinárodních zpráv.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.