Informace o projektu
Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství

Kód projektu
MUNI/41/44/2006
Období řešení
1/2006 - 12/2006
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
třídní učitel, kompetence, podmínky pro práci, spolupráce s rodiči, výchovná role třídního učitele, osobní dispozice učitele, dotazník, případová studie, aspekty zdraví

Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. V roli třídního učitele se promítají pohledy samotných třídních učitelů na jejich funkci, názory rodičů, vedení škol a některých dalších zúčastněných. Tento disertační výzkumný projekt bude hledat a popisovat, jaká je tato role, jaké je toto postavení a co všechno zahrnuje v pohledech ze strany třídních učitelů, rodičů, vedení škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.