Informace o projektu
Čítanka pro žáky s vývojovou dysfázií
- Kód projektu
- MUNI/41/030/2008
- Období řešení
- 1/2008 - 12/2008
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Klíčová slova
- Vývojová dysfázie, speciálněpedagogická-logopedická terapie a vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií, čtení, práce s textem a videozáznamem
Čtení a práce s textem představuje jeden z nejdůležitějších prostředků aplikovaných v terapii vývojové dysfázie. Projekt je zaměřen na tvorbu čítanky pro žáky s vývojovou dysfázií, jejíž forma bude vycházet z obtíží a potřeb vázaných na tento typ narušené komunikační schopnosti. Obsah čítanky bude, v rámci multisenzoriálního přístupu, kromě textů rozšířen také o práci s videozáznamem – žáci budou pracovat s nahrávkou a jejím přepisem.