Informace o projektu
Čítanka pro žáky s vývojovou dysfázií

Kód projektu
MUNI/41/030/2008
Období řešení
1/2008 - 12/2008
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
Vývojová dysfázie, speciálněpedagogická-logopedická terapie a vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií, čtení, práce s textem a videozáznamem

Čtení a práce s textem představuje jeden z nejdůležitějších prostředků aplikovaných v terapii vývojové dysfázie. Projekt je zaměřen na tvorbu čítanky pro žáky s vývojovou dysfázií, jejíž forma bude vycházet z obtíží a potřeb vázaných na tento typ narušené komunikační schopnosti. Obsah čítanky bude, v rámci multisenzoriálního přístupu, kromě textů rozšířen také o práci s videozáznamem – žáci budou pracovat s nahrávkou a jejím přepisem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.