Informace o projektu
Komunikační kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve Stephen-Hawking Schule Neckargemünd
- Kód projektu
- MUNI/41/044/2008
- Období řešení
- 1/2008 - 12/2008
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Šárka Kocumová
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Klíčová slova
- Komunikace, formy komunikace, komunikační kompetence, narušená komunikační schopnost, kategorie narušené komunikační schopnosti u tělesně postižených, systém alternativní a augmentativní komunikace, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, žák s tělesný
Projekt slouží k realizaci výzkumu, který je zaměřen na téma „Komunikační kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve Stephen-Hawking Schule Neckargemünd“. Náplní projektu je zmapování komunikačních kompetencí jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami na škole pro tělesně postižené v Německu. Projekt také podpoří prohloubení teoretických znalostí v oblasti komunikačních kompetencí.