Informace o projektu
Výzkum procesu osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky
- Kód projektu
- MUNI/41/056/2008
- Období řešení
- 1/2008 - 12/2008
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Ivana Medková, Ph.D.
- doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
- Klíčová slova
- Dovednosti, osvojování dovedností, etapy procesu osvojování dovedností, výuka fyziky, videostudie, kategoriální systém.
Projekt je zaměřen na výzkum procesu osvojování dovedností žáků, který bude prováděn prostřednictvím videostudií, tj. výzkumu výuky založeném na analýze videozáznamu. Hlavním cílem je zjistit postavení úloh v tomto procesu. Videostudie bude probíhat na 27 hodinách fyziky k tématu skládání sil. Zjištěné výsledky budou publikovány.
Publikace
Počet publikací: 2
2009
-
Dovednosti žáků ve výuce fyziky na základní škole
Rok: 2009, druh: Účelové publikace
2008
-
Výzkum výuky fyziky realizovaný prostřednictvím videostudie
Rok: 2008, druh: Konferenční abstrakty