Informace o projektu
Podpora práce učitelů
- Kód projektu
- LS20006
- Období řešení
- 1/2000 - 1/2001
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Projekty pro státní správu MŠMT
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Univerzita Karlova
- Odpovědná osoba prof. PhDr. Eliška Walterová, CSc.
Analýza současných modelů přípravného a dalšího vzdělávání učitelů, jejich institucionální a obsahové struktury. Vytvoření uceleného návrhu kvalifikačních předpokladů učitelské profese, standardu přípravného vzdělávání a struktury podpůrného systému pro vdělávání a profesní činnost učitelů. Formulování návrhu strategie v dané oblasti odpovídající národnímu programu rozvoje vzdělávání.
Publikace
Počet publikací: 27
2009
-
Teorie a praxe projektové výuky
Rok: 2009, vydání: 1. dotisk 1. vydání, počet stran: 160 s.
-
Začínající učitel
Pedagogická ecyklopedie, vydání: První vydání, rok: 2009, počet stran: 5 s.
2007
-
Preces historyczny a współczesne unowoczešnianie systemu dydakticznego.
Edukacja; konteksty historyczno-pedagogiczne., rok: 2007
-
Undergraduate Teacher Training; Study Modules.
Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kongressband., rok: 2007
2006
-
Aktuální názory studentů a absolventů učitelství chemie na obsahovou dimenzi jejich pregraduální přípravy
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie: sborník přednášek z mezinárodní konference, Ostrava., rok: 2006
2005
-
The influence of pedagogical and social environments on the educational activities of newly qualified teachers
Selected Educational Problémes. Sborník z mezinárodní konference., rok: 2005
-
Úvod do didaktiky základní školy
Rok: 2005, počet stran: 141 s.
2004
-
Dissertation "Development of a Teacher´s Psychodidactic Competence"
Modern Science and Textbook Creation. Brochure of conference., rok: 2004
-
Obecná didaktika a oborové didaktiky
Didaktika - opora proměn výuky., rok: 2004
-
Obtíže učitelů při tvorbě školního vzdělávacího programu
Bulletin ČPV, rok: 2004