Informace o projektu
Subjektivní vnímání připravenosti studentů učitelských studijních programů navazujícího magisterského studia na svoji profesi
(připravenost na profesi)
- Kód projektu
- MUNI/A/1502/2018
- Období řešení
- 1/2019 - 12/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Mgr. Eva Bumbálková, Ph.D.
- Mgr. Markéta Francová
- Mgr. Soňa Havlíková
- doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
- Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- Mgr. Hana Schulzová
- Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D.
- doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Projekt navazuje na specifický výzkum realizovaný v předchozích dvou letech 2017, 2018, jehož cílem byla formativní evaluace prvního a druhého roku inovovaného pedagogicko-psychologickém modulu na PdF MU. K dokončení evaluace pedagogických disciplín zbývá třetí rok bakalářského studia 2018/19. V roce 2019 se chceme zaměřit na: a) na zkoumání subjektivní připravenosti studentů na svoji učitelskou profesi, b) na tvorbu výzkumných nástrojů, c) na dokončení evaluačního výzkumu vybraných disciplín.
Publikace
Počet publikací: 3
2019
-
Propojení dvou školních světů: subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání
Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2019, rok: 2019
-
Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce)
Rok: 2019, druh: Konferenční abstrakty
-
Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce)
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích