Informace o projektu
Osobnostní charakteristiky a gamifikace v online logickém testu
(Perfekt)
- Kód projektu
- MUNI/A/1548/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
- Fakulta sociálních studií
Gamifikované on-line testy skýtají zcela nové výzkumné možnosti. Jedná se například o výzkum zájmu zkoumaných osob o získané body v logické hře, zájem o získanou zpětnou vazbu ke svému výkonu v testu a řada dalších. Cílem projektu je realizovat výzkumné studie, jejichž cílem je popsat vliv a reakce osobnostních charakteristik, zejména perfekcionismu respodentů, na vybrané gamifikované prvky integrované do logického testu. Zajímat nás bude zejména skupina intelekově nadaných žáků a studentů.
Publikace
Počet publikací: 4
2023
-
To Click, or Not to Click? Perfectionism and the Association of Gender and Competitiveness on Game-Point Monitoring
Technology, Knowledge and Learning, rok: 2023, ročník: 28, vydání: 4, DOI
2022
-
Invenio - komplexní diagnostický systém pro identifikaci profilu schopností dětí
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
The Effect of Computer-Based Feedback in Game-Like Fluid Reasoning Tasks
Studia Psychologica, rok: 2022, ročník: 64, vydání: 2, DOI
-
What is the basis of teacher judgment of student cognitive abilities and academic achievement and what affects its accuracy?
Contemporary Educational Psychology, rok: 2022, ročník: 69, vydání: April, DOI