Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje

Title in English Individual student’s reading and aspects that impact it: theoretical and methodological basics to creation of the survey instrument
Authors

SÝKOROVÁ Pavla

Year of publication 2013
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Koncepce příspěvku je rozdělena do dvou částí, části teoretické a empirické. Hlavním cílem je představení teoreticko-metodologických východisek a design chystaného výzkumu, jehož záměr spočívá v analýze a popisu individuálního čtenářství žáka a faktorů, které je ovlivňují. První část seznamuje s teoretickou základnou řešeného tématu, obsahově vymezuje a třídí pedagogickou terminologii užívanou v souvislosti s pojmem čtenářství (funkční gramotnost; čtenářská gramotnost; čtení; četba; čtenář; faktory endogenní a exogenní). Empirická část představuje východiska připravovaného výzkumu, kvantitativní šetření, metodu dotazníku a výzkumný vzorek.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.