Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)
Title in English | Model of teacher expertise (in FLT perspective) |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2013 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Porozumění expertnosti učitele je komplexní problém, který v současném kontextu měnících se požadavků na vzdělávání a zvyšujícího se důrazu na kvalitu ve vzdělávání nabývá na důležitosti. Příspěvek si klade za cíl představit model expertnosti učitele jako jeden z hlavních výsledků výzkumu, který byl realizován v konkrétní oborové perspektivě, na pozadí cizojazyčné výuky. Návrh modelu expertnosti vznikl na základě synergického efektu z výsledků několika dílčích výzkumných procedur, konkrétně kvantitativních i kvalitativních analýz dat získaných prostřednictvím pozorování, hloubkových rozhovorů a stimulovaného vybavování. Příspěvek bude dále doplněn a konkretizován v navazující prezentaci profilů učitelů expertů (Najvar, Janíková, Tůma). |
Related projects: |