Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)

Investor logo
Title in English Model of teacher expertise (in FLT perspective)
Authors

PÍŠOVÁ Michaela HANUŠOVÁ Světlana KOSTKOVÁ Klára

Year of publication 2013
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Porozumění expertnosti učitele je komplexní problém, který v současném kontextu měnících se požadavků na vzdělávání a zvyšujícího se důrazu na kvalitu ve vzdělávání nabývá na důležitosti. Příspěvek si klade za cíl představit model expertnosti učitele jako jeden z hlavních výsledků výzkumu, který byl realizován v konkrétní oborové perspektivě, na pozadí cizojazyčné výuky. Návrh modelu expertnosti vznikl na základě synergického efektu z výsledků několika dílčích výzkumných procedur, konkrétně kvantitativních i kvalitativních analýz dat získaných prostřednictvím pozorování, hloubkových rozhovorů a stimulovaného vybavování. Příspěvek bude dále doplněn a konkretizován v navazující prezentaci profilů učitelů expertů (Najvar, Janíková, Tůma).
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.