Rethinking Gamification (recenzní stať)

Warning

This publication doesn't include Faculty of Education. It includes Faculty of Social Studies. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

MIŠKOV Jan

Year of publication 2014
Type Article in Periodical
Magazine / Source Media Res
MU Faculty or unit

Faculty of Social Studies

Citation
Web http://casopis.munitv.cz/wp-content/uploads/2015/01/mediares2_14_ia.pdf
Description Zdá se, že gamifikace prostupuje ekonomické, politické a sociální kontexty v důsledku zvyšující se popularity digitálních her mezi širokou veřejností. V poslední době si gamifikaci osvojil zvláště marketing. Stále populárnější průvodci, poradenské společnosti, workshopy, video prezentace, přednášky a akademické e-kurzy podporují gamifikaci jako techniku schopnou ovlivnit uživatele, hráče a spotřebitele (jejichž rozlišení se stírá). Takový diskurz má specificky ustavené aktéry a instituce, mezi nynějším uplatněním a vymezením gamifikace přitom převládá nejvíce.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.