Konvergentní praxe českých mediálních publik: filmy, seriály, hudba

Investor logo
Authors

MACEK Jakub

Year of publication 2015
Type Appeared in Conference without Proceedings
Citation
Description Prezentace se soustředí na povahu a rozšíření konvergentních mediálních praxí v rámci českých mediálních publik. V rámci konvergentních praxí není recipovaná textualita pevně vázána na jeden typ materiálního rozhraní a jeden typ distribuce, ale s ohledem na svou digitální povahu může být a zčásti i je konzumována napříč za využití různých mediálních objektů a různých distribučních kanálů. Prezentace je založena na výsledcích kvantitativního šetření české populace (N=1998, říjen–listopad 2014) a kvalitativního a zčásti etnografického výzkumu šesti desítek respondentů (2012–2014) a soustředí se motivaci ke konvergentním praxím, na motivace k výběru konkrétních distribučních kanálů a recepčních rozhraní a na rozšíření těchto prací v české populaci.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.