Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování

Title in English Targeted intervention in the school environment to prevent the development of behavior difficulties
Authors

VOJTOVÁ Věra

Year of publication 2017
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Porucha chování v dětském věku je charakteristická svou dynamikou a širokým etiologickým spektrem. Klíčovým prvkem prevence jejího vývoje je diferencované nastavení intervencí tak, aby nabídly podporu právě a pouze v tom čase (včasnost a dočasnost) a do té míry (přiměřenost), která je efektivní pro naplnění specifických potřeb dítěte. V příspěvku představíme nástroj, který je vodítkem pro identifikaci konkrétních rizik pro vývoj problémového chování ve školním prostředí. Poskytuje možnosti pro sběr podložených informací pro speciálněpedagogickou cílenou intervenci etopedů z SVP popř. z ambulantních oddělení diagnostických ústavů.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.