Aby výzkum nebyl pruda: Uchopení individuálně motivačních východisek výzkumu. (Netradiční metodologický workshop)

Authors

ČERVENKA Karel

Year of publication 2019
Type Workshop
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .110. 2019. Výzkum se (zdaleka nejen) na doktorském studiu nezřídka zvrhne do něčeho, co ve výzkumníkovi vyvolává spíše frustraci než pocity naplnění a seberealizace. Frustrace je často brzdou výzkumu, někdy je však možné chápat ji i jako jeho motor. Workshop byl prostorem pro sdílení zkušeností mezi zúčastněnými akademiky, zkušenými výzkumníky a studenty doktorského studia speciální pedagogiky. Sdíleli zkušenosti o tom, co pro každého z nich výzkum představuje z hlediska motivace, co je pohání a co naopak chápou jako překážku ve svých výzkumných snahách. Referenčním rámcem diskuse a sdílení byla Maslowova typologie potřeb, resp. rozdílné efekty potřeb růstových a nedostatkových. Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .10. 2019.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.