Vliv uspořádání třídy na rozvoj matematické pregramotnosti dětí pohledem budoucích učitelů

Title in English The influence of the age arrangement of classes on development mathematical preliteracy in kindergarden from the perspective kindergarten teacher´s point of view
Authors

NOVÁKOVÁ Eva

Year of publication 2021
Type Conference abstract
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description V českém vzdělávacím prostředí není shoda na věkovém uspořádání tříd, které by poskytovalo optimální prostředí pro sociální, emoční a kognitivní rozvoj dětí. Příspěvkem chceme přispět k diskusi o vlivu uspořádání třídy na efektivitu rozvoje matematické pregramotnosti dětí a obohatit ji pohledem budoucích učitelů. Cílem výzkumu bylo zjistit, které z uspořádání třídy budoucí učitelé preferují a o jaké argumenty svůj názor opírají. Z výzkumných zjištění vyplývá, že názory studentek na věkové uspořádání tříd nejsou jednoznačné, i když je zřetelná prevalence názorů preferujících třídy heterogenní.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.