MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE

Title in English Utilisation of microlearning in geography education: literature review
Authors

HORKÝ Štěpán

Year of publication 2022
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description : Microlearning je vzdělávací strategie, jež využívá krátkých a pravidelně se opakujících výukových lekcí, které jsou představovány v interaktivní formě v digitální podobě. Microlearning je známí poměrně dlouhou dobu, avšak do vzdělávání si našel cestu až zejména v době pandemie a s nutností e-learningového vzdělávání. Představovaný příspěvek prezentuje výsledky přehledové studie, která je zaměřena především na definování microlearningu, způsoby jeho využití ve školním vzdělávání a metody, kterými může být microlearning zkoumán. Výsledky studie shrnují základní myšlenky mé disertační práce, která se věnuje microlearningu ve výuce geografie na vysoké škole.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.