Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce

Authors

GROMBÍŘOVÁ Julie

Year of publication 2023
Type Conference abstract
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. V návaznosti na koncepty formativního hodnocení, hodnocení jako učení, komplexně rozvíjejícího hodnocení a dosavadní výzkumná zjištění projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.