Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole

Title in English The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School
Authors

KNECHT Petr

Year of publication 2008
Type Article in Proceedings
Conference Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Field Pedagogy and education
Keywords European Dimension; Peer Learning; Primary School; Comenius 2.1
Description Příspěvek informuje o projektu E-PLIPS, vzdělávacím programu dotovanému Evropskou komisí prostřednictvím podprogramu Comenius 2.1. Cílem programu je přispět do aktuální debaty o účinném evropském vzdělávání. Projekt se snaží navrhnout účinné vzdělávací postupy v evropské dimenzi ve vzdělávání s využitím inovativních metod interkulturního vyučování a učení. V programu je využíváno zejména interkulturní skupinové učení a hodnocení (peer learning). Jejich prostřednictvím je podporováno kooperativní výukové prostředí, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Výsledkem projektu by mělo být jednak vybavení žáků i učitelů kompetencemi k celoživotnímu učení a jednak aktivní zapojení učitelů i žáků do evropského života.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.