Interaktivní výuka kartografie

Authors

FOLTÝNOVÁ Darina MRÁZKOVÁ Kateřina RUDA Aleš

Year of publication 2009
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Dnešní společnost, která je často nazývána jako společnost informační, postindustriální, globální nebo multikulturní si žádá řadu proměn a změn. Tyto proměny společnosti se odráží také ve vyučovacím procesu. S využitím nových forem a metod výuky lze žákům představit učivo jako atraktivní, praktické a lépe využitelné v jejich každodenním životě. Mocným nástrojem učitele jsou počítačové technologie, internet či interaktivní tabule. Cíle výuky zeměpisu na základních a středních školách jsou stanoveny v Rámcových vzdělávacích programech a v Mezinárodní chartě geografického vzdělávání. Nezbytnou součástí zeměpisného vzdělávání je rozvíjení kartografických dovedností.Vznik posteru byl podpořen výzkumným projektem MUNI /41/098/2009, Zhodnocení rozvoje vybraných kartografických dovedností s využitím geoinformačních technologií ve výuce zeměpisu na základní škole, financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.