Project information
Support of teaching and research activities of PhD students in the field of physiology, developmental biology and immunology of animals 2025

Information

This project doesn't include Faculty of Education. It includes Faculty of Science. Official project website can be found on muni.cz.

V r. 2025 bude hlavním cílem projektu zajistit, pokud možno solidní, materiální a finanční podporu studentům PhD oddělení fyziologie a imunologie živočichů (OFIŽ) a to tak, aby mohli všestranně rozvíjet své schopnosti v rámci těchto vědeckých směrů: buněčné a molekulární fyziologie, vývojové biologie a srovnávací imunologie. Návrh je zaměřen na cílené propojení dvou oblastí, výukové a vědecké.
1) V OBLASTI VÝUKY. Pozornost bude soustředěna na rutinní zvládnutí nejpokročilejších metodologií reflektujících nejmodernější trendy v jednotlivých specializacích. HLAVNÍ METODOU VÝCHOVY studentů bude INTERAKTIVNÍ VÝUKA spočívající v přímém kontaktu mezi učitelem a žákem zaměřená na osvětlování principů vědecké práce, postavení pokusů, jejich vyhodnocování atd.
2) OBLAST VÝZKUMU. V rámci tohoto projektu SV zůstávají hlavní směry výzkumu z předchozích let zachovány. Dílčí odborné cíle pro r. 2025 však byly definovány zcela nově. Byly obohaceny o problematiky, které přinesly nově vzniklé pracovní skupiny, které byly ustanoveny po návratu mladých vědeckých pracovníků z pobytů v zahraničí. Je samozřejmostí, že jejich plnění bude realizováno v součinnosti s předními domácími a zahraničními pracovišti (podrobněji viz část „Odborná charakteristika projektu a jeho cíle“).
Účelem je v maximálně možné míře přispět ke zvýšení připravenosti absolventů k jejich lepšímu uplatnění v lékařské a veterinární praxi především v oblastech prevence, diagnostiky a navrhování nových terapeutických přístupů pro zvládání nádorových, imunitních a dalších závažných onemocnění a to prostřednictvím jejich zapojení v řešení výzkumných úkolů přímo v laboratořích.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.