Počet publikací: 65
2024
-
Instrumentation of students’ experience through the active content of science: from epistemic contact to idealizations and back again in school classrooms.
International Journal of Science Education, rok: 2024, ročník: 46, vydání: 19, DOI
-
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning
Rok: 2024, počet stran: 192 s.
2023
-
Model systému profesní podpory pro cizí jazyky.
Rok: 2023, druh: Účelové publikace
2022
-
Karvinské moře: kognitivní aktivizace prostřednictvím badatelské úlohy
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách, rok: 2022, počet stran: 17 s.
-
Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu: analytické vysvětlení
Studia Paedagogica, rok: 2022, ročník: 27, vydání: 3, DOI
-
METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
2021
-
K teorii aktivního vzdělávacího obsahu v transdidaktickém pojetí
Orbis scholae, rok: 2021, ročník: 15, vydání: 1, DOI
-
Kognitivní aktivizace ve výuce: systematická mapující studie
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích
-
Teorie obsahové transformace jako opora pro metodologii analýzy S-L sítí při didaktickém výzkumu výuky
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích