Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka workshopu rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů ke kvalitativní diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Na workshopu se seznámíte s Concept Cartoons, několik si jich podle nové metody sami vyřešíte, a pak proběhne diskuse o metodě a o možnostech využití Concept Cartoons ve výuce a diagnostice.
Přihlásit se můžete na e-mailu: najvarova@ped.muni.cz (alespoň 14 dní předem). Semináře jsou nabízeny i zájemcům z řad akademiků.