Classroom communication in relation to pupils'seating position

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BRADOVÁ Jarmila

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek pojednává o sálově uspořádaných třídách ve vztahu k pedagogické komunikaci, v nich probíhající. Na základě přímého pozorování využívá kvantitativní metodologii ve snaze zodpovědět otázku existence akční zóny na českých základních školách. Zjištění potvrzují, že zóna disproporční komunikační aktivity se v českých třídách nachází, podobně jako pasivní místa, ze kterých se žáci do komunikace zapojují podstatně méně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.