Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie

Autoři

BALÁTOVÁ Kristýna

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Specific Learning Disabilities (SLD); dyslexia; dysgraphia; dysorthographia; dyscalculia; dyspraxia; Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); diagnostics; diagnostic methods; case history; interview; observation; diagnostic tests;
Přiložené soubory
Popis Tato stať se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich diagnostikou v České republice (ČR) a v zahraničí (USA). Tedy konkrétně tím, jak se diagnostikují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení v České republice a ve Spojených státech amerických. (Článek vznikl za podpory projektu FRVŠ č. 2907/2011, Inovace předmětu Diagnostické metody ve speciální pedagogice.)
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.