Informace o projektu
Inovace předmětu Diagnostické metody ve speciální pedagogice

Kód projektu
FRVS/2907/2011
Období řešení
1/2011 - 12/2011
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
Diagnostické metody ve speciální pedagogice, inovace předmětu, Specifické poruchy učení u adolescentů a dospělých, nové studijní materiály;

Inovace předmětu Diagnostické metody ve speciální pedagogice bude realizována vytvořením nového a aktualizovaného sylabu témat v daném
předmětu (včetně dalších studijních materiálů, určených k výuce) a také zahrnutím tématu nového, které se týče diagnostiky specifických poruch učení v adolescenci a dospělosti.
Realizace bude v první fázi probíhat zajištěním a absolvováním školení (kurzů) DIAGNOSTIKA SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U ADOLESCENTŮ A DOSPĚLÝCH OSOB a KAZUISTICKÝ SEMINÁŘ K DIAGNOSTICE SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U ADOLESCENTŮ
A DOSPĚLÝCH OSOB, pořádaných Institutem pedagogicko-psychologického poradenství ČR (http://www.ippp.cz) k problematice speciálněpedagogické
diagnostiky, týkající se diagnostiky specifických poruch učení (SPU) u adolescentů a dospělých jedinců. Dále se inovace bude týkat mimo
jiné i doplnění obsahové stránky předmětu o téma diagnostika SPU u dospělých a adolescentů, což povede ke zkvalitnění a zefektivnění výuky a tím
zvýšení atraktivity předmětu pro studenty. Po absolvování tohoto předmětu studenti (především budoucí speciální pedagogové, aj.) získají praktický
přehled o speciálně-pedagogické diagnostice, která bude navíc doplněna o tak specifickou oblast, jako jsou specifické poruchy učení u jedinců v období
adolescence a dospělosti.
K inovované náplni bude vypracován i systém adekvátní online podpory ve smyslu nového sylabu, studijních materiálů a interaktivních osnov v Informačním systému Masarykovy univerzity (IS MUNI).

Publikace

Počet publikací: 2


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.