Podmienky úspešného vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike

Název česky Podmínky úspěšného vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v inkluzivní škole ve Slovenské republice
Autoři

FRANKOVÁ Alena

Rok publikování 2012
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Monografie je věnovaná analýze problematiky vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v inkluzivní škole ve Slovenské republice. Ve své teoretické části se zaměřuje na okruh žáků s vývojovými poruchami učení, charakteristkou vývojových poruch učení, standartům speciálně-pedagogické podpory a procesům inkluzivního vzdělávání v systému platných legislativních norem. Současně se zabývá možností poskytování pedagogicko-psychologických poradenských služeb pro uvedenou skupinu žáků. Emipirická část monografie je zaměřená na analýzu činnosti center pedagogicko-psychologického poradenství a prevenci ve Slovenské republice se zamřením na oblasti možnosti poskytování služeb v rámci jejich působnosti, spolupráce se základními školami a spolupráce s rodinou.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.