Podmienky úspešného vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike
Název česky | Podmínky úspěšného vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v inkluzivní škole ve Slovenské republice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Monografie je věnovaná analýze problematiky vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v inkluzivní škole ve Slovenské republice. Ve své teoretické části se zaměřuje na okruh žáků s vývojovými poruchami učení, charakteristkou vývojových poruch učení, standartům speciálně-pedagogické podpory a procesům inkluzivního vzdělávání v systému platných legislativních norem. Současně se zabývá možností poskytování pedagogicko-psychologických poradenských služeb pro uvedenou skupinu žáků. Emipirická část monografie je zaměřená na analýzu činnosti center pedagogicko-psychologického poradenství a prevenci ve Slovenské republice se zamřením na oblasti možnosti poskytování služeb v rámci jejich působnosti, spolupráce se základními školami a spolupráce s rodinou. |
Související projekty: |