Koncept mnohojazyčnosti ve výzkumu

Autoři

JANÍK Miroslav

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Mnohojazyčnost jako cíl jazykové výuky je v evropském kontextu velmi často diskutovaným tématem jak na úrovni jazykově-politické, tak ve výzkumu didaktiky cizích jazyků. Příspěvek by měl podat stručný přehled o stavu řešené problematiky v zahraničí a přispět do odborné debaty o terminologii v oblasti výzkumu mnohojazyčnosti v České republice. V kapitole o monhojazyčnosti autor prezentuje přehledovou studii.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies