Die Erfassung und Entwicklung von professional vision bei künftigen Englischlehrern mit IRSE VideoWeb
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek se zaměřuje na uvažování založené na vědění jako součást profesního vidění a představuje výsledky pilotního výzkumu týkajícího se změn v uvažování založeném na vědění po účasti ve VideoWebu, elektronickém učebním prostředí využívajícím videozáznamy výuky anglického jazyka.Písemné komentáře studentů k videozáznamům výuky byly analyzovány pomocí kategoriálního systému odvozeného z teorie (subprocesy uvažování založeného na vědění). Ukázalo se, budoucí učitelé videa spíše popisují, interpretují a hodnotí a mnohem méně se soustředí na rozvahou následků situace nebo jejich možného vylepšení (alternativy). Po účasti ve VideoWebu budoucí učitelé videa především popisují. |
Související projekty: |