Die Erfassung und Entwicklung von professional vision bei künftigen Englischlehrern mit IRSE VideoWeb

Logo poskytovatele
Autoři

MINAŘÍKOVÁ Eva JANÍK Tomáš

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zaměřuje na uvažování založené na vědění jako součást profesního vidění a představuje výsledky pilotního výzkumu týkajícího se změn v uvažování založeném na vědění po účasti ve VideoWebu, elektronickém učebním prostředí využívajícím videozáznamy výuky anglického jazyka.Písemné komentáře studentů k videozáznamům výuky byly analyzovány pomocí kategoriálního systému odvozeného z teorie (subprocesy uvažování založeného na vědění). Ukázalo se, budoucí učitelé videa spíše popisují, interpretují a hodnotí a mnohem méně se soustředí na rozvahou následků situace nebo jejich možného vylepšení (alternativy). Po účasti ve VideoWebu budoucí učitelé videa především popisují.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.