Rozvoj dovedností formulace případu u frekventantů Výcviku integrace v psychoterapii
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Psychoterapeutická formulace případu může poskytovat jak strukturu, tak flexibilitu, jež jsou potřebné k včlenění specifické dovednosti nebo teorie do Osobního terapeutického přístupu, který u sebe rozvíjejí frekventanti psychoterapeutických výcviků. Osobní terapeutický přístup zahrnuje jak obecnější dovednosti formulace, tak teoretické modely, které si frekventanti mohou upravovat podle svých potřeb. Představíme analýzu formulací případu, které vytvořili frekventanti Výcviku integrace v psychoterapii. Prezentované koncepty jsou založeny na dvou letech analýzy, při níž využíváme metody zakotvené teorie. Specificky se zaměříme na vývoj, který prodělal postup analýzy a důsledky, které to mělo na výsledky výzkumu. Zapojením dalšího výzkumníka do analýzy vznikly dva slučitelné pohledy na rozvoj dovedností formulace případu: hodnocení z pozic „úplnosti“ a „sjednocení“. |
Související projekty: |