Creating and developing the pedagogical content knowledge of novices teaching English for Specific Purposes at Czech universities
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Education and languages in Europe, vol. 17 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | teacher professional development; pedagogical content knowledge; university teacher; novice teacher; English for Specific Purposes |
Popis | Během několika posledních desetiletí prochází Evropa změnami v oblasti vysokoškolského vzdělávání se vzrůstajícím důrazem na učení se jazyků, zejména angličtiny. V České republice je situace začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka velmi složitá, jelikož jejich předchozí vzdělání je většinou připravilo pouze pro vyučování obecného anglického jazyka na středních školách. Proto cílem plánovaného výzkumu je popsat komplikovaný proces tvorby a rozvoje didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů během prvních tří let výuky odborné angličtiny. Příspěvek se zaměřuje na plánovanou smíšenou výzkumnou metodologii skládající se z narativních interview a elektronických dotazníků. |
Související projekty: |