Matrix Model of Structure of Biochemistry Curriculum

Název česky Maticový model struktury učiva biochemie
Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference The proceedings of 2nd International e-Conference on Optimization, Education and Data Mining in Science, Engineering and Risk Management 2012 (OEDM SERM 2012)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.oedm-serm.org/conference-proceeding-2012/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova model; matrix model; theoretical analysis; theoretical synthesis; analytical-synthetic approaches; problem solving; biochemistry curriculum
Popis Vytvořili jsme maticový model struktury učiva biochemie na základě teoretické analýzy informací (dosud známých) v oblasti získávání dat a analyticko-syntetických přístupů k řešení problémů. V našem přístupu je analýza chápána jako vědecká metoda, která je založena na dekompozici celku na elementární části. Cílem analýzy je identifikovat podstatné rysy základních částí celku. Syntéza je chápána jako proces nového spojování dvou nebo více elementárních částí do výsledného celku tak, že získané informace mohou vést k lepšímu pochopení vztahů mezi modelovanými objekty a jevy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.