Od výzkumu k praxi a teorii - Sociálně znevýhodněné skupiny v centru výzkumných šetření

Autoři

GULOVÁ Lenka NĚMEC Jiří ŠTĚPAŘOVÁ Ema VODIČKOVÁ Martina

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je zachycena souvislost mezi výzkumem v oblasti vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin a zefektivňováním praxe, popřípadě prohlubování teorie ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění. Analýzy výzkumných šetření přinesly cenné poznatky, se kterými lze dále pracovat v oblasti pedagogické praxe. Výzkumy jsou směřovány k pedagogickým pracovníkům, k žákům, k budoucím pedagogům, studentům pedagogických oborů, migrantům a k romské populaci, jejíž část patří z řady důvodů k sociálně znevýhodněným. V textu jsou prezentovány příklady dobré pedagogické praxe, kterou v různých úrovních realizuje tým pracovníků a studentů Katedry sociální pedagogiky PdF MU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.