Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kapitola se primárně zaměřuje na oblast poskytování potřebné logopedické intervence žákům integrovaným pro narušenou komunikační schopností na běžných typech základních škol České republiky. Zaobírá se podporou i následným rozvojem komunikativních kompetencí těchto integrovaných žáků. A to v kontextu výchovně vzdělávacího procesu z pohledu pedagoga participujícího na integraci těchto žáků s narušenou komunikační schopností, který jim současně poskytuje potřebnou speciálně vzdělávací podporu nezbytnou pro rozvoj mnohdy neadekvátně rozvinutých komunikativních kompetencí. V kapitole jsou shrnuty informace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na analýzu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu s podporu jejich komunikativních kompetencí v ohledu s naplňováním jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. |
Související projekty: |