Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka

Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola zkoumá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.