DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 8. didaktická konferencia. Zborník príspevkov. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | education; chemistry; skills; graphing skills; didactic test |
Popis | Cílem práce bylo: zjistit úspěšnost žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na vzdělávání chemii při konstrukci grafu na základě číselných dat uvedených v textu; určit nejčastější chyby žáků; vyhodnotit variabilitu odpovědí žáků s ohledem na typ grafu (XY, sloupcový, ...); zjistit názory vyučujících v České republice na význam dovednosti práce s grafy u českých žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na výuku chemie (konec druhého stupně základní školy a konec vzdělávání v chemii na gymnáziu, resp. odpovídající ročníky osmiletého gymnázia). |
Související projekty: |