Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele

Autoři

GULOVÁ Lenka

Rok publikování 2014
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.